Standards, Microbiology and more. Free Shipping Available. Palivový článek vyrábí elektřinu pro napájení elektromotoru hnací kola, přes baterie, která zpracovává špičkové nároky na výkon a obchody regenerovaných energii. Vozidlo by obsahovat nádrž pro směs vody a ethanolu, který je přiváděn do palubního reformátor, který ho rozdělí na čistý vodík a oxid uhličitý.
Palivový článek je elektrochemické zařízení, které přeměňuje chemickou energii v palivu během oxidačně-redukční reakce přímo v elektrickou energii (Obr. 1-1).
Skládá se z porézních elektrod oddělených elektrolytem. Při této elektrochemické reakci se uvolňují volné elektrony na anodě a spotřebovávají se na katodě, čímž vzniká na článku elektrické napětí. Elektrický palivový článek na biopalivo spotřebovává kyslík z ovzduší a vodík, který se z paliva odlučuje v reforméru.
Následnou elektrochemickou reakcí pak vzniká elektřina, která pohání vozidlo. Na rozdíl od běžných systémů využívá elektrický článek na biopalivo technologii SOFC. Vodík, palivový článek a „auta na kořalku“ Vodík, tento nejhojnější prvek ve vesmíru, lze mimo jiné využít také coby zdroj energie pro pohon vozidel, a to dokonce hned několika způsoby.
Lze jej například přidávat do palivových směsí ve spalovacím motoru, případně jej přímo spalovat v plynovém motoru.
Palivový článek pro přímou reakci metanolu (DMFC) Pozornost si získaly přenosné palivové články a nejslibněji se vyvíjí palivový článek pro přímou reakci metanolu (direct methanol fuel cell). Tato malá jednotka není drahá na výrobu, je praktická a nepotřebuje stlačený vodíkový plyn. Palivový článek (angl. fuel cell) je elektrochemické zařízení přeměňující přímo chemickou energii paliva a okysličovadla na energii elektrickou. V podstatě jde o galvanický článek , skládající se ze dvou elektrod oddělených membránou nebo elektrolytem. Palivový článek Efoy Comfort bude dodávat troj až desetinásobek množství elektřiny než dodá sluneční energie se stejným výkonem v roční časové ose.
K výrobě stejného množství elektřiny jako EFOY COMFORT ( W ) s solární energie, v závislosti na místě a roční době, budete potřebovat solární energetický systém s výkonem mezi 1a 4Wp. Zajímavý nápad měla automobilka Nissan, která navrhla palivový článek na ethanol. Ten funguje na podobném principu a můžete k tankování používat současnou síť čerpacích stanic, není potřeba investovat miliardy do samostatné sítě. Podle nedávné studie se palivové články v následujících dvou desetiletích stanou důležitou součástí stavebního i automobilového průmyslu. Bioetanol se vyrábí technologií alkoholového kvašení z různých plodin, například kukuřice nebo cukrové třtiny.
V porovnání s vodíkem je ethanol velmi snadné získat a je bezpečnější pro skladování. To všechno znamená nižší náklady, popisuje výhody výkonný viceprezident Nissanu Hideyuki Sakamoto. Vyrábí se technologií alkoholového kvašení z biomasy, v Ethanol Energy a. Využití bioethanolu Bioethanol je vysoko oktanové palivo, primárně určené pro palivový trh a další zpracování v rafinériích – buď pro přímé přimíchávání s benzínem nebo na výrobu ETBE (etyltercbutyléter), v závislosti na legislativě.
Nissan má palivový článek vyrábějící elektřinu z bioetanolu Nissan se věnuje výzkumu a vývoji palivového článku s pevnými oxidy ( SOFC ), který vyrábí elektřinu z bioetanolu.
Nissan pracuje na pohonném ústrojí s palivovými články. Do jeho auta se však nebude tankovat vodík, nýbrž ethanol. Etanol se téměř kompletně metabolizuje. Jen asi 5– se vydechne nezměněno plícemi nebo vyloučí močí či potem. Vstřebává se rychle z GIT.
Nejrychleji se vstřebávají destiláty, pomaleji pivo. Automaticky celoročně a tiše nabíjí palubní baterii. Vodíkový palivový článek - pohon budoucnosti?
Obyvatelé USA vlastní přes 2milionů automobilů, tj. Na každého dospělého Američana tak připadá jedno auto. V ČR tohoto podílu zatím nedosahujeme, ale výroba osobních vozidel u nás hraje prim. Evropského parlamentu a Rady (ES) č.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.