Mě v dnešní době hrozně mrzí, jak se množí množství zmetků, kvalita jde do háje, máme sice mraky inženýrů, programátorů, zástupy vědců a podobných vědátorů a kam se člověk podívá, samý zmetek, ojebaná práce,atd. Trochu jsem po tom pátral a vybral jsem si SKF (na doporučení) a část origo dílů. To se docela nechá, když sady na netu jdou za cca desítku.
Mám kamaráda automechanika, který mi bude mimojiné měnit rozvody. Je dobré při výměně rozvodů nešetřit a vyměnit je včetně kladek a vodní pumpy - dělat je po pár kilákách znova proto, že začala týct vodní pumpa za pár stovek, to není dobrá investice. Zároven mají v eshopu i sadu Gates, situace je stejná. Gates zde vychazi za stejnou cenu jako SKF. Rád bych nákupem dílů ušetřil, ale trochu to ve mě vzbuzuje neduvěru, a zrovna u rozvodů neni dobrý si moc zahrávat.
Díky za vaše názory a zkušenosti. Takže v pátek mi je vyměnili tedy řemen, kladku a snad pumpu, nebo čerpadlo? No aby jsem byl přesný,moc se v tom nevyznám a asi budu vypadat jako trouba,ale chtěl jsem vyměnit rozvody ,pán mi tedy ojednal a naistaloval rozvody SKF ,kladky vypadají nové,ale teď nevím jestli na nich je rozvodový,nebo klínový řemen.
Protože ten vypadá starý a je na něm logo vw,ale žádné skf jak by to mělo vypadat co jsem se koukal na internetu,tak nevím,jestli se ten. Použité kladky jsou stejné jako v případě Contitechu, nebo OEM (original equipment manufacturer). SKF sada bude mít SKF pumpu, protože SKF pumpy dělá.
Ina pumpy nedělá a tak ve své sadě bude mít nejspíše SKF pumpu. Drazí oktáváci, Jaký je Váš názor na interval výměny rozvodů u motoru ASZ (PD), Octavka expedována z MB 07. Podle tabulky Škoda kterou sem dal DIAGNOSTIK dne 8. Na Volvu jsem je měnil ve 120t km (160t km interval) kvůli tomu, že se blížila letá hranice.
Na Opelu mých rodičů jsem je nechal měnit ve 115t km (160t km interval) kvůli tomu, že jednu dobu Opelu odcházeli již v 90t km a tenhle motor do té skupiny spadá. Odkazy na odborné recenzie. Kompletné informácie k výberu. Na Inu jsem nikdy nic negativního neslyšel, uvažoval jsem při výměně o této značce taky.
Nakonec jsem to poskládal z origo dílů a SKF dílů. Pumpu jsem ve 1měnil, ale je to čistě prevence, měla by v pohodě vydržet jednou tolik. Zaroven s tim delam i klinak a volnobezku. Tam taky vetsinou beru remen SKF , ale kladku, napinak a volnobezku jsem daval INA.
Elasticky remen jsme tam hodil Bosch protoze nemeli nic jinyho skladem. Stránka - Po přečtení Jak na to jsem z hrůzou zjistil, že jsem měl již před 20. Ale až to budu dělat podruhý,tak chci sundat ozubený kola a pro správné nastavení potřebuji tento přípravek,který jsem přiložil. Rozvody jsem dělal na jaře sám.
Ono je taka doba, internet posral uplne všetko, ale ten kto potrebuje kupovať samozrejme zaprofituje. Zdravím, jaké máte zkušenosti s vozem ford focus 1. Mám ho ve výběru jako první vůz hlavně na jízdu do školy - 55km. Udávaná spotřeba na netu je kolem 4. Hlavně pro tu spotřebu se mi líbí.
Co je nutné udělat po koupi?
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.