středa 6. června 2018

Ekoefekt 24 recenze

Odkazy na odborné recenze. Kompletní informace k výběru. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Dobrý den,rád bych Vás seznámil,s problémem který se mi stal s kotlem EKOEFEKT 24.


Ekoefekt E- alternativy - Heureka. Protože jsem na kotli objevil závar,výrobní závadu,kterou jsem asi 10x nafotil a poslal firmě,ozval se mi ,,asitechnik,jakýsi p. Prvně,byl jsem s kotlem let spokojen,až mi pře dny po letech začalo těleso kotle téct. Malina,za můj dopis,mě nazval. Jaké přednosti mají kotle na hnědé uhlí.


Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Mám doma nainstalovaný kotel EKOEFEKT na uhlí a stále se mi poměrně dost rosila násypka.


Volal jsem do EKOEFEKTU a tam mi poradili namontovat si krk pod násypku. Po cca týdnech provozu téměř zmizelo rosení a kouř v násypce, za cca 5Kč dobré řešení. Jinak jsem spokojený, spálím cca belíků uhlí denně, na 150.


Kotel ekoefekt bych doporučil každému kdo uvažuje o koupi kotle na tuhá paliva. Pro: Výborný a jednoduchý kotel. Snadná obsluha a údržba. Po odříznutí porušené části jsem zjistil, že ostatní část kotle je jako nová. Trochu se mě nezdá ta ztráta domu 17kW.


Na takto malý zateplený domek se mě to zdá trochu dost. Ale nejsem odborník a tak to taky beru. Já osobně t těch tří jmenovaných kotlů bych šel asi také do Galmetu. U tohoto kotle je problém při nižší.


Vytápím patrový kamenný dům asi 80mobytné plochy a ohřívám vodu na mytí ve 2l bojleru pro osoby. Boink a Woody je komplet, který se skládá z kotle, hořáku, šnekového podavače a násypky. Násypky mohou být součástí kotle nebo jsou umístěny mimo kotel. Tavná tepelná pojistka zabezpečuje kotel proti prohoření paliva do násypky při výpadku. Kotle jsou dotované v rámci.


Takže zaplaťpánbůh, že jsme svými pány a nemůže nám nikdo zdražovat. Třída Účinnost Ekodesign. Kaskáda kotlů může poslouž.


A ještě jedna otázka: když mám pokojový termostat(v obýváku)na noc nastavený na stupňů a teplota v místnosti je stupňů, přesto se kotel v průběhu noci spustí a radiátory začnou hřát. Když se jdu podívat na termostat kolik je na něm teplota, tak tam je třeba. An important part of unique EKOEFEKT boilers is special rotating grate. Boilers with cylindrical grate are suitable for brown coal Nut combustion.


The grate is distinguished by. Bohužiaľ sa nám nepodarilo nájsť produkt ekoefekt 24. Hodnocení produktu:. Unikátní automatický kotel EKOEFEKT s otáčivým roštem.


Jedinečnost kotle je v malých rozměrech a kompaktní konstrukcí prověřenou více než let.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky