This is a great alternative. Provádíme diagnostiku vibrací zařízení a vozidel. Přední výrobce kardanů a příslušenství. Jsme největší výrobce kardanových hřídelí a přísluš.
Pokud jste u nás již nakoupili nebo jste ztratili své heslo, nechte si vygenerovat nové. BMW edrive shaft carrier bearing replacement. Prodej náhradních dílů: - pro kardanové hřídele a klouby - kříže, čepy, drážkové hřídele, náboje a opravářské sady. Společnost Kardany Bíteš s. Dále provádí renovace V-tyčí a V-táhel, prodej jednotlivých komponent či dynamické vyvažování rotačních a kardanových hřídelí.
Místo pro vaší reklamu. Ani ne kvůli vyvážení , ale hlavně kvůli tomu, aby byly správně proti sobě kříže obou konců kardanu. Pokud bys to dal jinak, ukroutíš je nebo to bude mlátit. Většinou jsou na obou koncích kardanu značky, ale někdy už věkem nejsou viditelné. Obsahem renovace je oprava drážkové hřídele včetně náboje, oprava volných ok, výměna poškozené trubky, výměna křížů, montáž a vyvážení.
Vyrobíme také nové kardanové hřídele na míru dle požadavku zákazníka včetně atypických provedení a rozměrů. No pánové jestli to dáte bez kanálu (nebo zdviže), tak všechna čest. Pokud myslíte ta samá ložiska co já - na viskospojce ložisko kardanu - tak stačí povolit kardan na přírubě u diferencialu (tam opravdu důlčíkem označit polohu) a stáhnout jej. Zdravím všechny příznivce RX4. Měl jsem problém s kardanem,hardyspojkou i středovým uložením kardanu.
Vše vyřešila firma Kony Zlín. Kardan jsem zdemontoval z auta,odvoz a dovoz zajišťovalo Kony Zlín. Za týden jsem dostal kardan kompletně repasovaný - rozebiratelné kříže,ložiska,hardy spojka nová,kluzné ložisko středu a vyvážení. Někdo nabízí komplet výrobu nového podle starého, ale když slyšeli Volvo, tak prý to nikdy nedělali a pokusnýho králíka jim dělat nebudu.
Cena oprav s pochybným výsledkem (hl. vyvážení je trochu problém) se pohybuje až 15t Kč. Takže mám originál a začínám šetřit na nový F. Tak jsem se dostal k tomu abych vymenil loziska na uložení kardanu. Koupil jsem k tomu na pokus náhradní kardan. Gumové lůžko s vnejším plechem jsem stahnul pomoci WD-a viklavym tahem.
Kardan se od výroby vyvažuje a pokud dojde k narušení rovnováhy, je to problém. Pokud to vibruje i na neutrál, bude chyba v poloosách nebo v kardanu nebo v uložení difu (pokud máš tedy vyvážená kola). Auto je v perfektním tech.
Provedeny tyto práce: Výměna ložisek převodovky, rozvodovky, generálka a vyvážení kardanu. Rozvody měněny ve značkovém servisu, najeto na nich 500km. Dále dáno nové turbodmychadlo, najeto rovněž 500km. Vyvážení kol považujeme za servisní rutinu, na níž není co pokazit.
Takže když i poté auto vibruje, pouštíme se do mnohem dražších oprav. Před tím jsem cítil pouze jemné vibrace při rozjezdu a jinak to bylo v pohodě. Teď po výměně všech tří křížů, střed.
Dokonce slyším i hučení jak v autobuse. Stálo mě to skoro tisíc. Pokud jsou špatné jen ložiska cena je o něco nižší, ale není to nijak veliký rozdíl, neboť se kardan musí kvuli výměně ložisek řezat. Dobrý den, chtěl bych poradit, už si fakt nevím rady.
Additional Informations.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.