čtvrtek 7. července 2016

Bohemia energy práce zkušenosti

Hodně rychle reagovali na zaslaný životopis. Dva dny na to jsem dorazila na pohovor a za týden už jsem nastupovala jako IT administrátor. Ještě jako uchazečku mě provedli budovou a představili mi budoucí kolegy.


Poznat lidi, se kterými budu denně pracovat. Systém v počítači by to neumožnil.

Z rodinných důvodů jsem ale musel práci u této energetické firmy přerušit kvůli stěhování a kvůli vzdálenosti nebylo dojíždění možné. Navíc pokud klient zvolí smlouvu na neurčito a společnost vytvoří nový, výhodnější produkt, může k němu klient bez sankcí přestoupit. Jeho cena za plyn tak může být stále co nejvýhodnější. Můžu konstatovat i to, že když jsem řešil v počátcích smlouvu, tak jsem se vždy dovolal a to taky není u každé firmy standar stejně tak mi fungovala i meilová korespondence.


BOHEMIA ENERGY entity - kariéra, práce , volná. Práce možná i bez praxe, na místě zaučí, podpora ze strany spolupracovníků. Nezapomeňte přidat své hodnocení.


Nastoupila jsem jen se zkušeností z brigády v jiném call centru.

Jul mám jít na pohovor do bohemia energy na pozici operátora. Mám plyn i elektriku a pozměně zůstalo skoro vše jak bylo, tedy i zálohy. Neplati jsem žádný vstupní poplatek a ni jiné pokuty, kvartálně ušetřím cca 460kč a ikdyž to není moc, tak co je doma to se počítá. Pokud Vás lákají jako nového zákazníka, zmiňují samé výhody, vše podložené čísly, takže máte dojem, že opravdu v porovnání s konkurencí ušetříte a smlouvu podepíšete. Jakmile Vás „lapí“, končí jakékoliv slušné jednání.


Furt se něco dělo a sluchátko chvilku nezůstalo zticha. Občas jsem měla vymluvenou. Takže jsem teda nakonec na jejich výpočty dala a nechala se k nim přehlásit.


Teď odebírám ani ne rok a zatím všechno klape, jak bych si. Já byl nejdřív přesvědčený, že od bohemia energy budu odebírat, ceny se mi zdály dobré, ale pak mě můj dodavatel navnadil neveřejnou nabídkou a celé jsem si to rozmyslel, každopádně to už bylo po denní lhůtě, takže jsem dával žádost ke zrušení až v té druhé vlně, kdy je to možné a to v těch dnech po zahájení dodávky. To znamená, že její výhodnost neurčuje dodavatel, ale trh. U tohoto hodnocení bohužel zatím nevíme na 1 , že dotyčný ve firmě opravdu pracuje, nebo pracoval.


Toto hodnocení mohli napsat třeba zaměstnanci, kteří nepoužívají nebo už vrátili pracovní e-mail. Pak mi chodili obálky uvítací, od předchozí dodavatele ať si to zas rozmyslím atd. Včera jsme zjistili,že náš děda se neporadil a podepsal smlouvu. I o tom se diskutuje na Modrém koníku.


Bohemia energy se mě taky.

Přečti si zkušenosti a názory ostatních. Jako obchodník máte plán, který musíte splnit. Jednou měsíčně (nebo také vůbec) je porada. Takže máte 1pracovních hodin měsíčně na splnění plánu, který, pokud jste dobří a opravdu pracujete alespoň 1a více hodin v měsíci, je možno splnit násobně.


Popište vztah zaměstnance a zaměstnavatele, pracovní benefity a platové ohodnocení. Hodnotit můžete od jedné do pěti hvězdiček a přidat pozitiva s negativy dané pracovní pozice ve firmě. Mám je přes kamaráda, dal mi na ně doporučení. A oba jsme za to dostali navíc bonus do vyúčtování.


Byla to celkem náhoda, že na to přišla řeč, ale akorát jsme se stěhovali, tak nám to přišlo vhod a aspoň jsem se v tom nemuseli babrat, všechno vzali za nás. Nyní mám na starosti nábor nových zájemců. Práce mě baví, protože je pestrá a každý den dělám něco jiného, při čemž mám možnost i se vyvíjet. Jsem ráda v kontaktu s lidmi, ale baví mě i administrativa, takže.


Tak nějak jsem se po tom o to začal víc zajímat, takže jsem si i sám kontroloval stavy a jak mi to vychází, že jsem od nich stihl vyzkoušet další dva dodavatele. Vždy jsem změnil jen kvůli výhodnější nabídce. Nyní pracuji v Praze, aktuálně jsem zde třetím rokem a nové zaměstnání si hledám jen proto, že se chci vrátit zpět do Plzně. Zvažovala jsem i variantu dojíždění, ale z finančního hlediska se mi.


Dobrý den, chtěl bych vyměnit svého stávajícího dodavatele za alternativní společnost. Dcera mi k nim přešla s plynem a radila mi, abych přešla taky, že ušetřím. Když zaměstnanec pracuje zodpovědně a dobře nezůstane bez povšimnutí nadřízených.


Vedení firmy jsou perfekcionisté, kteří chtějí, aby vše klapalo tak jak má, když se dělají chyby má to svou pochopitelnou odezvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky