čtvrtek 14. července 2016

Poporodní vložky batist

Drážky na povrchu pomáhají rozvodu a odvodu tekutiny do savého jádra, které je tvořeno drcenou celulózou. Perfektní poporodní vložky , které jsem pořizovala na doporučení kamarádky-maminky dvou dětí a absolutně nezkalamaly. Dají se vrstvit, jsou pohodlné a měkké, prodyšné, nikde netlačily ani v místech sítí.


Batist Flower porodnické vložky jsou ultrasavé dámské hygienické vložky vhodné pro dámskou hygienu v období šestinedělí. Povrch vložky z netkaného textilu odvádí tekutinu rychle a efektivně díky funkčnímu embosování.

Batist byly fajn (měl ajsdem je pak na doma), ale jsou hodně jemné, hladké. V porodnici mi maximálně vyhovovali ty jejich vložky - dobře se vrstvili (stejně budeš ze začátku chodit třeba se třema), což si u těch batist nedokážu nějak představit. Poporodní vložky patří mezi základní výbavu maminek do porodnice. Jejich vzhled a množství se postupem šestinedělí mění. První dny je jejich množství zvýšené, proto jsou potřeba velmi savé a přitom prodyšné poporodní vložky.


Protože jsem byla prvorodička a nevěděla jsem, jaké poporodní vložky ani kalhotky si koupit, nezbývalo mi nic jiného než – buď zajít do lékárny a koupit si vložky a kalhotky, které mi nabídnou nebo si na internetu přečíst zkušenosti maminek, které už si tyto dvě věci kupovaly. Vybírejte si Hygienické vložky podle parametrů a srovnávejte ceny z internetových obchodů na Heurece.

Nabízíme praktické balíčky do porodnice, které obsahují jak prsní a poporodní vložky tak fixační kalhotky MoliPants, které jsou rozděleny podle velikosti na střední a velké. Tieto vložky Batist s povrchom z netkaného textilu a jadrom z drvenej celulózy poskytujúce príjemný pocit pri nosení. Po porodu se u žen objevuje poporodní krvácení, kterým se tělo očišťuje. První dny je krvácení poněkud silnější, a proto je potřeba mít po ruce porodnické neboli poporodní vložky , které jsou ultrasavé, prodyšné a dodají vám pocit komfortu a sucha.


Spotřebovala jsem čtyři balíky a pak jsem taky přešla na klasické MS vložky - byly mi zkrátka příjemnější. Vložky je možné sterilizovať parou. Taky jsem měla Batist Flower. V porodnici jsme měly vložky k dispozici a doma jsem pak chvíli použivala ty Batist , byly super jak byly dlouhé. A pak už jsem taky přešla na MS vložky.


Všetky informácie o produkte Hygienická vložka Batist vložky porodnické ks, porovnanie cien z internetových obchodov, hodnotenie a recenzie Batist vložky porodnické ks. Napomáhají dobře fixovat porodnické vložky. Jako poporodní kalhotky lze použít i inkontinenční fixační kalhotky, jejichž velký výběr ve všech velikostech najdete zde. Zákazníci hodnotí nejlépe značky Canpol babies, Akuku a Samu. BATIST porodnické vložky jsou ultrasavé dámské hygienické vložky vhodné pro dámskou hygienu v období šestinedělí.


Ultrasavé jadro viaže tekutinu vnútri a. Porodnické vložky Batist jsou dostatečně dlouhé.

V balení je 20ks vložek. Obal uchovejte mimo dosah dětí, možné riziko udušení. Určeno pro jednorázové použití. V porodnici měli poporodní vložky na způsob Samu, jsou krátké, musí být dvě za sebou aspoň první tři čtyři dny.


Povrch je z jemné a na dotyk příjemné netkané textílie, která poskytuje příjemný pocit při nošení. Ale samozřejmě se to dá vydržet. A určitě jsou lepší ty Batist.


Do podprsenky jsem jich spotřebovala opravdu velmi málo hlavně v. Jsou dlouhé a vytvarované.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky