úterý 28. srpna 2018

Spadl mi mobil do vody

Na prvom mieste je určite vaša reakčná doba s akou dokážete zasiahnuť. Jednoducho, čím rýchlejšie smartfón z tekutiny vytiahnete, tým je šanca na jeho záchranu väčšia. Po vytiahnutí mobil rozhodne pevne neuchopte respektíve nestláčajte.


Tekutina by sa mohla vplyvom tlaku dostať ešte hlbšie do zariadenia. This feature is not available right now. Please try again later.

Mobil mi spadl do vody. Mám huawei plite mini, nový. Vypnula jsem ho, vyfénovala a pak sem ho dala do misky s rýží. Pády mobilného telefónu sú každodennou realitou.


Ak vám spadne mobil do vody , mali by sme okamžite zareagovať, telefón čo najrýchlejšie vybrať a začať postupovať krok za krokom podľa týchto odporúčaní, aby ste telefón prebrali opäť k životu. Kdyz jsem k nemu pripojil OTG kabel s mysi tak se da ovladat a vsechno v nem funguje ale dotyk nefunguje nwm jestli mam oddelat sklo a dat telefon do tovarniho nastaveni nebo jestli ho mam odnest do servisu a. Ve videu ale najdete pár tipů, jak zachránit utopený mobil alespoň do té míry, že z něj vytáhnete důležitá data a fotky. Když budete mít ještě více štěstí, bude fungovat dál, ale život jste mu zkrátili docela určitě.


Pokud vám telefon spadl třeba do záchodu, do sněhu nebo se bojíte vlhkosti u moře, řešením je tento Rescue Kit!

Ochranné sklo na mobil a jak ho nalepit? Jakmile telefon spadne do vody vytáhněte jej co nejdříve. Vysušte povrch telefonu savým hadrem nebo papírovou utěrkou. Vezměte rýži, skutečně je lepší ta neuvařená, a nasypte ji do sáčku nebo do misky.


Pokud Vám telefon spadl do slané vody , pak je nutné telefon opláchnout. Slaná voda by totiž zkorodovala a tím by naprosto zničila vnitřek telefonu. Stejná situace nastává, pokud Vám mobil spadl do vody s jiným materiálem nebo částicemi, a to třeba i pokud Vám spadl do špinavého záchodu. Jak vysušit utopený mobil ? Někteří technici doporučují dát mobil do hrnku a naplnit ho syrovou rýží, aby se absorbovala vlhkost. Po hodinách vysypte všechnu rýži a opět buďte trpěliví.


Nezabudni ale, že vo vnútri sa nesmie nachádzať ani kvapka vody , pretože práve tá by mohla smartfón úplne zničiť. Pixabay Bohužiaľ, niekedy sa stretávame aj s takýmito nepríjemnými situáciami, medzi ktoré patrí práve pád smartfónov do vody. Nechtěně mi spadl mobil (NOKIA Asha 306) do vody s mýdlem.


Byl tam asi vteřin,než jsem si toho všimla. Okamžitě jsem ho vytáhla,rozebrala a dala sušit. Do zachodu nevim, tam je hluboko ( do ryze ? to mam byt co ?). Kamaradovi tam takhle taky jednou spadl , z kapsicky u kosile, a bylo po nem.


Ale trochu Te utesim, mne dal synator mobil do talire plneho vody , takze nebyl cely ponoreny, ale vesele si ploval - a funguje dodnes.

O počítačích, IT a internetu - Živě. Uslyšel jsem ten divný zvuk a hned se koukl co mi tam spadlo. Vytáhl jsem ho hne trochu ho sušil a pak zkusil. Ukázala se tam tahle obrazovka (viz foto) a i ve vnitř displeje byla vidět vlhkost.


Ze začátku po zapnutí byla celá obrazovka zelená(buď tečkovaná nebo horizontální čáry). Po pár dnech se telefon probral, naprosto normálně funkuje, jede mu naprosto vše, akorát když zamknu obrazovku, opět zezelená. Spadl mi mobil do vody.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky