středa 29. srpna 2018

Baxi zkušenosti

Ahoj, máme ho taky, Baxi, zkušenosti s jiným nemáme, ale spokojeni nejsme. Chci se zeptat na zkušenost z vytápěním staršího bytového domu s. Baxi a Thermona od uživatelů. BAXI nuvola Duo- tec HT 24.


Při srovnávání podkladů a procházení archivu jsem zjistil, že první zkušenosti se servisem kotlů a první školení na kotle Protherm jsem.

Podělte se o své zkušenosti ! Potrebuju to pomalu resit, v. Zkušenosti z tohoto oboru jasně ukazují, že špatně vybraný typ kotle neplní původní představy investora a následky takového výběru se jen velmi těžko napravují, pokud je to vůbec možné. Pro základní výběr kotle využijte náš konfigurátor plynových kotlů BAXI. Prý, že by to museli rozřezat a pokud by to nebylo ve sváru tak bych to neuznali - tis. Takže velmi doporučuji Baxi.


Celkový rozsah výkonu daného modelu je od až po kW.

Jedná se o variantu, kterou nelze umístit do sestavy. Pro představu vám přinášíme tři nejčastější cenové hladiny, v rámci nichž na vás čeká trochu odlišné zboží. Potřebuji koupit nový kotel do R ráda bych koupila kondenzační a mám zde právě nabídku značky BAXI.


Press J to jump to the feed. Všeobecná online poradna - auto moto - dům a byt - zahrada - vaření - zdraví - sport - PC - kutilství - společnost - móda - zvířata. Plynovy kotel baxi zkusenosti?


Voda pri sprchovaní vubec nekolísá. V tom rozdil nepoznate. Nevyhody : delsi napousteni vany (musi se pustit trochu mensi proud nez s bojlerem ) ale mam vanu 220l a napousteni cca 10minut.


Dalsi nevyhodou je, ze pokud i topite timto kotlem, tak jakmile zapnete vodu tak prestane topit a ohriva vodu. Víte, to je skutečně věc názoru a zkušenosti. Topí již let bez sebemenší závady a problému.


Jednoduše ani nevím, že nějaký kotel mám (akorát při placení plynu, je mi to čím dál důrazněji připomenuto). V provozu je celoročně, mimo. Plastový koaxiální odvod a přívod vzduchu ke kondenzačnímu kotli Geminox (Foto: autor) Kotel je ale téměř dokonalý, je malý, zvenku i pod krytem elegantní , pěkně provedený, má malé tepelné ztráty do okolí a dá se ovládat z PC nebo tabletu přes webové rozhraní.

Tím vhodným filtrem není sítko. Je tam hrozně hrubé sítko. Nechal jsem se inspirovat Vašim topným systémem ,ale mám stejný problém jako pan Řezáč, Do topení mě jde konstantně teplota 60°C , ale nádrže 2x750l se mě nabíjí velmi pomalu za 6hodin topení mě teploměr na nadrži okazuje cca 80°C je vyhřítá jen necelá polovina nádržě , čím to může být. Dálkové ovládání mám přidělaný na zdi v pokoji.


Když nastávím dálkové ovládání do manuálního režimu na teplotu třeba 21°C ,kotel začne topit ale ještě než dosáhné požadováné teploty tak se vypne. Pak se opět zapne a vytopí místnost. Kotel je vlastne velky jako byvalDOR1 nedodavaji k tomu tesneni na priruby, uvnitr jsou takove zelezne prihradky a za tyden je kotel zapraskany, DORjsme cistili jednou za 2-3mesice. Hrozne kondenzuje, to jsme nikdy nemeli, spatne pada zhave do druhe komory, musim to posouvat takovou lopatkou, spatne se odrostuje v druhe komore popel.


Malicka nasypka, tak si kupte i male kybliky, jinak to.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky