úterý 8. října 2019

Probiotické vložky diskuse

Ahoj holky, já tyhle vložky koupila v Hrušce a taky jsem je před nedávnem zahlédla v drogerii Teta. Teď jsem si je koupila poprvé, abych je mohla mít po porodu jako ty „parádní“ když někam půjdu, abych nemusela tahat ty velký balíky vložek porodnických, neboť to mě odrazuje od jakéhokoli společenského života Vložky normálně nepoužívám, připadají mi lepší a. Vložky tak pomáhají v oblasti genitálií, močového ústrojí. Pokud trpíte na hemeroidy, kvasinkové a jiné infekce, nebo jestli jste po operaci nebo po porodu. Právě čtu knihu Doba jedová a píše se tam, že tampóny a vložky jsou bělené chlórem.


Dobrý den, možná někoho překvapím, že dávám tohle téma. Ale zajímal by mě názor. Jaké používáte vložky při MS? Všude teď čtu o úžasném kalíšku, ale upřímně mám z něho strach.


Nikdy jsem si nebyla jistá ani tamponem, tak jsem se mu vyhýbala a řekla bych, že jeho použití bych spočítala na prstech jedné ruky. Ty mas vyhodu, ze jsi mohla odstranit intimky. Ono už je to spousta let zpátky, začla jsem látkovat komletně, takže nejen dítě, ale i sebe a bláhově doufala, že se to srovná, ale bohužel ne. Vyzkoušela jsem kde co, ale teď mám kalíšek a ten pomáhá opravdu hodně. Zkoušela jsem probiotické vložky Ellen, a to celkem bez výsledku.


Tampony jsou tak drahé, že jsem je ani nekupovala:-D Protože si je fakt ráda často měním. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma hygienické vložky místo tamponů. Hodně setkávám s ženami, které stále více vyřazují tampony a nahrazují je hygienickými. Momentálně mám Jessa z dm, ale to občas proteču a nemají křidélka…Always mi nevyhovují, přemýšlela jsem o Naturella, ale nevím jaké budou…Chtěla bych asi s křidélky, vzhledem k tomu že hodně sportuji…Moc děkuju za všechny rady! Vložky mi vadily, protože jsem v nich měla takový „plastový“ a zapařený pocit.


Na vložky mám pouze negativní vzpomínky, tak od nějakých 17-ti let používám pouze tampóny, vložky jsem měla jen v šestinedělí po dětech. Vít Unzeitig říká: „V době menstruace, kdy dochází k přirozenému úbytku laktobacilů a naopak k pomnožení jiných nebezpečných bakterií, je lepší užívat poševní tampóny než menstruační vložky. Krev ihned nasají a ta tak nezůstává zbytečně v pochvě – tím bakterie i kvasinky ztrácejí živnou půdu a pochvu nezatěžují. Jednoduchá aplikace, pohodlné nošení a skvělé výsledky.


Vložky s probiotiky se nosí úplně stejně jako klasické vložky a jsou vhodné k pravidelnému užívání. Pomohlo to někomu, komu se vracely neustále bakteriální záněty a zavádění laktobacilů bylo též opakovaně neúspěšné (opakované vymizení laktobacilů)? Probiotické vložky a tampony - pomáhá na bakteriální záněty? Probiotika pro děti Kojené děti mají ve střevech větší množství probiotických bakterií než děti nekojené, a tím i menší pravděpodobnost vzniku zažívacích potíží – nadýmání, průjmů, bolestí bříška.


Musíš se prvotně vyléčit. Doporučuji udělat jasnou kultivaci a podle toho nasadit léčbu. Mě pomohla změna sprchového gelu za speciální Lakto. Sháním Pur(z nové 150b knížky) a Oasis (ze staré 50b knížky).


Nabízím kuponky z Active Beuty magazínu - platné do 13. Používám vložky a příležitostně tampony. Ve škole(mám zdravotnické vzdělání)nás v rámci gynekologie také učili, že se v pochvě při užívání tamponu množí bakterie a tudíž to vůbec není vhodné pro ženy,které mají nějaké problémy-záněty, výtoky apod.


Přesto se cítím dobře, když si i ve svoje dny můžu vzít obtažené kalhoty nebo si jít zaplavat. A je pravda, že používání tamponů to jedině zhoršuje. Já taky začala používat ty látkové vložky a fakt si to chválím, ale taky záleží na tom jaký, nejlepší je koupit přímo takový, který jsou dělaný pro ženy co mají tyhle problémy, já používám vložky od gaga´s plen u nich je psaný že na to jsou. Tak týden byl klid a poté to začalo nanovo. Maxe aplikátory s tea tree.


Vše mělo pouze tišící účinek, nikoli léčebný. Taky si myslím, že základ je pořádná kultivace. Já jsem měla kvasinky jako následek oslabené imunity. Ultra tenké slipové vložky s výtažkem ze zeleného čaje, prodyšné, potažené.


Pro jistotu aplikujte zároveň i speciální probiotické intimní krémy, které.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky