čtvrtek 22. prosince 2016

Výměna chladiče klimatizace octavia 2

Jan Barvinek Recommended for you. I turn Car Compressor into Working Engine - Duration: 34:59. Výměna chladiče u škody octavie. Ztrácela se mi voda z chladiče. Dostal jsem foťák od nárazníku k chladiči a tam bylo vidět růžové zbarvení a ucpaná čáast chladiče.


Report ze sveta Skodovek, Skoda Octavia , Skoda Auto.

Návod: Čištění klimatizace a výměna filtru Octavia Nastává období, kdy jsou klimatizace v provozu téměř nepřetržitě, proto je dobré se na ně před sezónou podívat. RemyZero napsal: Zdravim, chtěl bych se zeptat jak náročná je výměna chladiče klimatizace u Škoda Octavia II. Nevíte klik to tak může zabrat hodin a co všechno se musí demontovat? Na co také nezapomínat, to je fakt, že by daný chladič klimatizace měl být kompatibilní právě s naším vozem.


Roli hraje automobilka a typ vozu, stejně jako třeba typ motoru, nebo rok výroby. Samozřejmě platí, že výměna chladiče klimatizace není ani nijak finančně náročnou opravou. Ahoj všem, postihla mě klasická závada klimatizace Octavie 2. Netěsná zátka vysoušeče pevně spojeného s kondenzátorem.


Chtěl bych poprosit o návod jak jej nejjednoduššeji vyměnit, případně servisní manuál na opravu.

Také by mě zajímal názor na kondenzátor Valeo s pevně uzavřeným vysoušečem oproti. Ak to bude ešte niekto hľadať - menil som klimatizačný chladič na Fabii HTP. Treba dať dole kovovú časť aj so svetlami - tú, na ktorej sú zavesené svetlá, tiež je na nej zavretie kapoty. Zhodiť spodný plast motora. Ahoj, v servisu mi při doplňování chladiva bylo řečeno, že chladič je prasklý.


Mám staženou příručku a mám to trochu nastudované. Jen jak jsem to nikdy neměnil, tak z toho mám stáe obavu, že se někde zaseknu, půjdu na to. Návod: Únik chladiva pod bílou zátkou Octavia Svařování se na chladiči nedoporučuje, hany zkusil lepení, za zkoušku nic nedáte a zdá se, že to udrží a bude to těsnit. Stal jsem se také členem ,,klubu úniku chladiva klimatizace pod bílou zátkou na chladiči,,.


KODA OCTAVIA II Chladiče klimatizace. V tomto oddělení momentálně nenabízíme žádný sortiment. Sháníte do svého vozu potrubí a chladiče klimatizace ? Navštivte náš e-shop a vyberte si.


Kompresor klimatizace octavia - 1. Ceník prací- Vlastní materiál. Ahoj kolegové, v sobotu jsem měnil chladič klimatizace a přitom udělal pár fotek aby jste měli aspoň. Bylo by opravu škoda to nemít ve správném chlívečku.


Jo tak to jsem zažil 24.

Takže v mínus jsem na parkovišti rozebral celý předek (nikdy předtim jsem to nedělal) takže to byla vyloženě zábava a vyměnil za nový, který jsem ještě na slovensku naštěstí o vánocích sehnal. Odpověď: Vážený pane Jaroslave, Poněkud strohý popis závady dává prostor ke krátkému rozboru funkce klimatizace a zařízení s ní souvisejících. Předně není vůbec definováno, které „oba“ ventilátory se netočí, zda ventilátory na chladičích nebo ventilátor na chladiči klimatizace a interiérový ventilátor pro distribuci vzduchu do kabiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky