pondělí 17. července 2017

Batolecí nosítko

Bylo to podobné nosítko z alliexpresu. Rozebrala jsem to levné nosítko a Jansovou sukni. Je to naprosto vynikající batolecí nosítko. Já osobně miluju tohle nosítko při uspávání a jízdě na koloběžce.


Nosítka Tula Baby Toddler vhodná pro batolata a větší děti. Pořiďte si nosítko , které je speciálně šito pro batolata a předškoláky.

VOLNÉ - Prodávám toto šátkové nosítko (ušito z francouzského šátku Neobulle), bavlna, batolecí , rostoucí nosítko , vhodné tak od roku. Batolecí nosítko Tula s veselým designem. Pro těžší děti je zkonstruováno tzv. Nosítko Jožánek je ergonomické nosítko ryze české výroby ručně šité ze šátkoviny.


Toddler - od ca 3-měsíců do cca 3-let, šátkové rostoucí nosítko s přezkami. Regulování výšky a šířky zádového panelu. Velmi variabilní, verze 2. Nabízíme ergonomická nosítka, oblečení pro nošení, doplňky pro nošení a mnoho další.


Moc prosím o Vaše zkušenosti s nošením velkých dětí od 15kg výše.

Co vám budu povídat- krk trpí #128578; Rádi děláme už trochu delší výlety, ale ani 5letý neujde těch 15km a více bez. DAN - batolecí (toddler) nosítko pro děti od měsíců do 3-let. Pokud je Vašemu dítěti už aspoň 8-10měsíců a sháníte nosítko , které je konstruované přímo pro větší, těžší děti, pak můžete zvolit rovnou naše batolecí (tzv. toddler) nosítko Dan. Pěkný den, jdu se poradit zkušenějších.


Mám 2letého klučinu, který už raději běhá než se veze, bohužel ale ještě nezvládá ujít tolik, kolik je potřeba a po cca km už ho bolí nožky (což chápu). Přemýšlela jsem, že bych pořídila nějaké batolecí nosítko , což bychom užili i do lesa, loni se ještě vlezl do mei-tai, ale letos mu je malé. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Ale nějak rychle z něj vyrostla a já hledala nosítko nové batolecí.


A náhodou jsem našla střih na webu. Nejdřív jsem ušila celé nové nosítko. Jenže jsem nesehnala dostatečně kvalitní přezky a materiály na popruhy. Tím, že je nosítko Jožánek ušito ze šátkoviny, má příčnou pružnost šátkového materiálu, která zajistí obepnutí a přizpůsobení tělu dítěte a dovolí zakulacení zad. Jedná se o vysoce kvalitní, jemnou, ale vysoce.


CHICCO Nosítko dětské Myamaki Complete - Grey Stripes. Vybrat variantu (barvy) Barva. Ponechat původní variantu.


Naše nosítko pro batolata má nejvyšší a nejširší panel ze všech nosítek Tula. Je přizpůsobeno ke zdravému nošení dětí od váhy 11Kg.

Je navrženo tak, aby bylo vhodné pro větší dítě, které stále miluje mazlit se s vámi. Extra polstrované ramenní. Nosítko je vyrobeno z prodyšného, lehkého a cerfifikovaného plátna, které lze prát bez obav pračce na 30°C. To znamená od 2kg až do kg dítěte.


Nosítko Ergobaby Adapt je vhodné pro novorozence až po batolecí věk. Tohle nosítko je pro mě skvělou volbou. Ergonomické nosítko vhodné pro nošení na břiše, zádech a boku.


Je pohodlné pro mě, jako pro maminku, ale malé se v něm také líbí. Zvolila jsem variantu s možností křížení. Přijde mi skvělé, že lze popruhy křížit, ale lze je nosit i nezkřížené.


Skaldino je nosítko , které má duši a je členem rodiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky