pátek 26. ledna 2018

Jak vyrobit hořák na vyjetý olej

Tentokráte se podívejte, jakým způsobem se dá vyřešit hořák na fritovací, resp. Je možné plynule regulovat otáčky ventilátoru i čerpadla. Je rovněž použité indukční vyhřívání před zapálením.


Zajímavá možnost vyrobení hořáku, který zužitkuje vyjetý olej. Unsubscribe from ferri605?

This feature is not available right now. Please try again later. Můj hořáček na vyjetý olej ,použitý v teplovodním kotli,Dakon DOR 25.


Building A Large Post Frame Garage Full Time-lapse Construction: NEVER BEFORE SEEN FOOTAGE - Duration: 16:28. Hořák na vyjetý olej Miky Kouba. Predám nový horák na starý opotrebovaný olej. Horák spaĺuje všetky oleje ako sú napr.


Vonkajší plášť a vnutorný plašť je z nerezu.

O správne a účinné spaĺovanie sa postará. Mám tlakový hořák na LTO, zkoušel jsem v něm spalovat i vyjetý olej , fungovalo to bezvadně ale bylo to nespolehliví z důvodů ucpání trysky, i přes veškeré filtry. Na tento olej je potřeba systém Kroll, čili fixírka.


A tak se vás chci zdovolením optat, máte li, jak píšete, lepší verzi nežli Kroll? Dobrý den, můžu koupit kotel Viessmann Vitola 10 22kw, a mám dotaz, zda je možné hořák upravit na hydraulický olej , případně zda to tento olej zvládne bez úprav. Potřebuji vytápění dílnu Cca 200m. Můžete mi prosím poradit? Pokud se jedná o normální kamna,pak se dá položit na rošt popelníku plechovka s olejem a zatopit.


Až se teplota zvedne, olej začne vařit,odpařuje se a páry se vznítí. Vyjetý olej (použil jsem rostlinný z friťáku)shoří bez kouře. On se ten olej musí důkladně filtrovat v případě, že se spaluje v hořáku jinak by zanesl.


I použitý motorový olej se spaluje v normálních olejových hořácích. Aby olejova pec fungovala musi sa rozpaliť na vysoku teplotu v kotly. KW za hodinu u oleje se počítá co deci to kilowatt, jen záleží na ůčinnosti kotle zdali tento výkon dokáže převést do vodního výměníku já mám hořák 20.


V případě zájmu prosím adresu např. Následně jsem nasadil směs LTO- přefiltrovaný olej cca v poměru 1LTO: vyjetý - chytal mnohem méně ochotně- ale chytal.

Po prvním zážehu- ovládán termostatem žádný problém, jen nesmí být pauza mezi spínáním větší 20minut. Pak vše vychladne a opět se mu nechce! Stačí hadr od oleje a nafty pohodit před hořák ,chytí na ťuk a běží. Dobrý den mám hořák na olej , spaloval jsem hydraulický olej ,byla to paráda málo popela a super to hořelo. Souhlas se poskytuje na dobu do odvolání souhlasu.


Subjekt údajů bere na vědomí, že má práva dle ust. Ne každý ví, že těžký topný olej (rTTO) POWERKRAFT FLUID je stejně ekologickým palivem jako LTO (lehký topný olej ) nebo zemní plyn. Díky spalovací technice značky POWERHEAT je topení TTO stejně pohodlné a bezobslužné jako topení LTO, jen je nejméně o levnější.


A to už stojí za úvahu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky