Pozor cívka může být také důsledkem jiné poruchy klimakompresoru. Jedním z důsledků může být i vadné ložisko kompresorové spojky. Proto je potřeba provést kvalitní kontrolu všech komponentů spojky případně i kompresoru.
Opotřebené dosedací - třecí plochy. Takže, dnes se podíváme na jedno starší video. V rychlosti si povíme něco o klimatizaci a pak se vrhnu na rozborku.
Video je sice ve full H ale kvalita zvuku nestojí za moc. Výměna a montáž kompresoru klimatizace, včetně doplnění správného množství oleje do kompresoru. Tyto varianty autokompresorů jsou dnes nejčastěji osazovány do automobilů. Konstrukčně je zde použit stálý převod z řemenice do těla kompresoru. Není zde elektromechanická spojka.
Mikrořemen pohání kompresor autoklimatizace od klikové řemenice stálým převodem a tím unáší i vnitřní části hřídele klimakompresoru. Problémy s turbem Zdravím, při jízdě jsem si všíml že nemá takový výkon jako vždycky, potom jsem si všiml že při jízdě na plný plyn neplní turbo až do bar ale jen asi na bar a pak pokles výkonu a jak jsem zkusil do kolika to přesně natlakuje tak turbo vyplo úplně a myslel jsem že je v pr. Prestal mi chladit climatronic - fouka teply vzduch.
Pojistky jsem kontroloval, ventilatory se pri zapnuti klimatizace roztoci. Mohlo by to zpusobovat unik chladiciho media? Divne je, ze pri zapnuti neslysim takovy to cvaknuti kompresoru. Spojka kompresoru klimatizace pro KIA za atraktivní ceny. Renovace talířku spojky.
Zdravim, kolik má toledo ruhů řemenic na klimakompresor. Tak řemenice už nepíská. Nebylo to zrovna jednoduchý, ale povedlo se mi to. Motorizace: M11 M11 M27 M2(benzin) Dodáváno s doplňkovým adaptérem pro motor. V kompresoru klimatizace se nejčastěji vyměňuje (z důvodu opotřebení) ložisko, ucpávka, elektromagnetická cívka, řemenice , O-kroužek a přítlačný kotouč.
To je ten díl kompresoru co sem poznačíl býlou barvou. Jinak ta řemenice co je označená červenou tak se točí pořád natu se nedívej. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah.
Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Mezi komponenty, které jsou vždy vyměněny za nové, patří například ložiska řemenice , hlavní ložiska, hnací hřídele, pístní kroužky, elektrické konektory, těsnění a těsnící kroužky. Po procesu čištění jsou ostatní prvky přísně kontrolovány, původní díly jsou ochráněny proti korozi a vadné díly jsou.
Rezpektive na našik kompresorech.
Zvláště pak řemenice a spojka. Ale i vnitřek se dá repasovat. Každopádně doporučuji odborníka na kompresory.
Já měl v háji řemenici, odešlo ložisko a málem jsem nedojel se Slovinska. Všechno po repasu a jezdím měsíců. Snad budu ještě dlouho. Používají se převážně kompresory s rotujícími axiálními písty (nebo rotační s naklápěcími lopatkami).
V závislosti na konstrukci se nachází v klimatizačním kompresoru tři až deset pístů, kterými je chladivo nasáváno a stlačeno. Pohon pístů se provádí pomocí řemenice , která je spojena s hnacím hřídelem.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.