úterý 22. listopadu 2016

Dsg prevodovka problem

The 7-speed DSG automatic transmission—or DQ200—is a transmission that is growing rapidly in popularity. A transverse dual clutch transmission, it was brought in to supercede the 6-speed “DQ250” DSG unit, and is finding itself in more and more vehicles. The six-speed wet clutch maintenance DSG is reasonably reliable as long as the fluid is replaced every three years. Same goes for the longitudinal seven-speed s-tronic in Audi A4s, A5s, Q5s, A7s and A8s. This is now gradually being replaced.


The problem is that the mechatronic is getting bad information regarding the position of the gear selector, and won’t let you start the car because it can’t be sure you are in park.

The DSG transmission had a couple of issues during the first few years. They were almost all exclusively the same problem. The symptoms with the early DSG transmissions were delayed power then a bang causing the car to lurch forward.


Generally this would happen when starting from a stop. Spolehlivost DSG převodovek. Převodovky DSG , jsou všeobecně velice důmyslně vyrobené a mají za účel co nejvíce snížit spotřebu paliva, zvýšit přesnost a bezztrátovost řazení. U prvních generací DSG byly zaregistrovány menší problémy s originálním olejem, ale ty byly na svolávací akce u výrobce měněny. Prevodovka pod názvom DSG sa zakrátko po uvedení na trh stala pojmom.


Skratka DSG vznikla z anglického Direct Shift Gear resp.

Systém bol navrhnutý firmou BorgWagner (USA, Michigan) a pôvodne sa označoval názvom DualTronic. Ak si niekto myslí, že prevodovka DSG predstavuje prevratnú novinku je na veľkom omyle. V slovenskej obci Turany je jedna firma, ktora robi DSG tuning, sam som ich klientom, nechal som si preladit software tak aby prevodovka nepodtacala motor a ovela lepsie znie ten diesel teraz.


TDI 1kW a druhé Superb II 2. Obě auta se šly pryč s nájezdem cca 200. DSG nikdy problém (ježděno ale po dálnici na dlouhé trasy). Slyšel jsem (jedna paní povídala), že 7° DSG měly nějaký problém, ale už nevím, čeho se to týkalo.


Převodovka DSG se nejprve objevila ve vrcholných verzích Audi TT a Golfu R32. Kombinovaná spotřeba se přitom. Not sure if it was related to this problem , but my DSG was never right when I had it - but VW told me all was fine.


I never believed them, but waited until my next company car came along to get. If left to cool down then the DSG gearbox will begin to work normally again. The fault will always become more permanent with time if left untreated. Jízda se stává trhavou a hlučnou.


Přibrzdíte,převodovka si podřadí,otáčky vystřelí na 3tis, šlápnete na plyn,ale převodovce se dost často stane že nezareaguje dost rychle. Pokud se k tomu přídá jízda s kopce do kopce, DSG začne řadit dost zmateně. Najväčšie starosti robí Volkswagenu 7-stupňová dvojspojková prevodovka DSG.


Automobilka uvádza, že kvôli použitiu agresívneho syntetického prevodového oleja môže dôjsť v prevodovke k skratu a tým aj výpadku riadiacej jednotky motora. Najviac náchylné sú na túto poruchu vozidlá používané v horúcom a vlhkom prostredí.

Pripadne mechatronic ale ten sa nezvykne. PRIBLBLA prevodovka radi do strasne malych otacok v snahe znizit spotrebu co jej ajtak nevychadza lebo potom majitel na to viac slape. Stránka - Ahoj, máte někdo skušenosti s touto převodovkou? Při zařazeném režimu N (neutral), se při spuštěném motoru ozívají v nepravidelných intervalech jakoby kovové zvuky.


Moje otázka zní: když setrvák vyměním,musí se vyměnit i vícelamelová spojka převodovky DSG. Ještě jsem se dozvěděl,že na VAGu jde spojka nastavit do jiného režimu řazení a převodovka se naučí znovu řadit a cukání za jízdy zmizí,ale kovový zvuk na neutrál zůstane. Opravy 6°převodovek DSG se provádějí až po zjištění jejich poškození.


Pokud je převodovka opravitelná, cena oprav se pohybuje v rozmezí cca. Hluky na místě (občasné zadrnčení) při nastartovaném motoru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky