úterý 27. června 2017

Tablety do paliva forum

Zdravím ve spolek, Omlouvám se že to cpu zrovna sem, ale nevěděl jsem kam s tím. C htěl bych se zeptat jestli s tímto výrobkem máte zkušenost. Jedná se o kondicionér do paliva v tabletách.


Dneska jsem hodil do nádrže první, tak jsem zvědavý, jestli něco pocítím. Prodává se to po balení 10ks v sáčku, je to asi docela novinka, ale zatím mám dobré reference a prý je to taky doporučované pro uživatele LPG.

Pánové, na našem trhu se objevil další podvo jde o americké tablety do paliva , které mají cosi upravit ohledně spalovacího procesu a snížit spotřebu o jakýchsi. Poté natankujte palivo. Pro pohodlnou aplikaci do nádrže LPG mají tablety speciální průměr 7mm a takovou hustotu, aby se tlakem paliva bez problémů dostaly za jistící kuličku v hrdle nádrže. Pokud je ústí nádrže LPG umístěno s jemným sklonem šikmo dolů, asi z něj. V nádrži každého vozu jsou příčky proti tvoření vln, různé prohlubně, kde se tableta usadí a nepohybuje se.


Na záznamu jízdy je vidět reálný pohyb hladiny paliva a tablety. POWER CAR TAB - zkušenosti Vše okolo plynu. Obsah fóra Obecně Rady všeho druhu.

A to je dost zasadny rozdiel. Prvy prispevok do fora a okamzite v tomto vlakne a okamzite ody na radost o tabletkach. Aj by som pokracoval dalej, ale mam dost inej roboty.


Já jsem začal po uvedení do prodeje tankovat benzín Shell Fuel Save do mojí Fiesty 1. ProEngine Ultra – cena kde – koupit – forum. Poslední návštěva: úterý 14. Cena paliva a motorové nafty skutečně překročila dolarů na litr.


Prozíravosti rozhodně nejsou uklidňující. PRODUKTY Jako pomocný topný systém v. Nedávno mi tablety nabídl známý, nenašel jsem skoro žádné zkušenosti až na několik málo, které považuju za skrytou reklamu dealerů. Chci se sice zapojit do prodeje, ale pouze v tom případě, že na tom skutečně něco bude, takže právě jsem je začal zkoušet na vlastní kůži.


Dobrý den, dostal jsem se k Americké firmě, která vyrábí tabletky do palivové nádrže, které mají za následek: - Snížení emisí - Pozitivní vliv na spotřebu paliva - Zvýšení výkonu a prodloužení životnosti motoru Firma je na trhu už asi tak let a produkt používají tisíce řidičů s naprostou spokojeností. Taky byl kdysi v prodeji elektrický větráček, prej turbo. Ten se cpal do sání vzduchu a měl výkon přibližně W. On se vždycky blbec najde. A tohle HHO je takový tajemně složitý.


Nikde tam neni napsano slozeni, co to obsahuje atd.

Ještě ta PWM regulace tomu. Nemyslim si, ze by VIF zvedal spotrebu, ja mam zkusenost, ze je stejna, kdyz tomu nalozim, tak huli, jestli min nebo vic nevim, ale rozhodne je to dobry aditivum, kdyz se nekde nepovede nafta, tak je oaspon promaze. Zkušenosti se Slovnaftem. Slováci tankujú jednu z najhorších náft v Európe. Rád bych znal vaše zkušenosti s používáním různých přípravků do paliva na cokoliv a zda máte odzkoušenou značku.


Nejčastěji používám přípravek na čištění vstřikovací soustavy. Někdy se to opravdu projeví menší spotřebou a klidnějším chodem motoru. Oblíbenou značku přípravku mám, ale nyní nevím jak se. TDI 81KW od Shellu superdiesel a neměl jsem žádný problém ani se vsřikama a ničím jiným v palivové soustavě. Ted mam Škoda Octavia 1. TDI PD 96KW a tam už je to.


Vzhledem k tomu že pořád. Pepa Kemr chčije a chčije dostavila se ke mně nuda a tak jsem vyhrabal na půdě fungl novej ještě zabalenej modelářský motor z osmdesátéhoosmého zakoupenej v Kotvě. Modrá křivka představuje spektrum čisté nafty motorové (benzínu) bez použití tablet a červená křivka palivo obohacené o tablety. Jak je z grafů patrné, obě křivky jsou vždy shodné, což dokládá, že palivo obohacené o tablety nikterak nevybočuje mimo normu EN 590. Především jako prevence.


Aditiva do benzínu doporučujeme používat ideálně z preventivních důvodů pravidelně v četnosti dle druhu aditiva pro benzínové motory bez rozdílu, tedy pro motory 4-taktní, 2-taktní, atmosferické či přeplňované, s katalyzátorem nebo bez něj. Post your questions here to get help from our expert forum members! Tablet PC Reviews, Discussion and News.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky