čtvrtek 10. května 2018

Kniha do vody recenze

Bála jsem se přes špatné recenze. Příběh mě dokonale vtahl, líbilo se mi vyprávění z tolika úhlů a do poslední stránky jsem si byla jistá, že nic není tak, jak vypadá. Je pravda, že postav je tam dost a vypadá to, že ve městečku není žádný normální vztah. Poodhalme tajemství, které zná jen voda. Odkazy na odborné recenze.

Kompletní informace k výběru. Příběh se začne odehrávat po smrti Nel Abbotové, která o Tůni tonoucích psala i knihu. Do města se vrací její sestra Jules, která se vyrovnává s dávným tajemstvím a musí se postarat o svojí neteř Lenu, které se v tůni utopila nejen matka, ale i nejlepší kamarádka.

Kniha Do vody Vám ale ukáže, že není vše tak, jak to vypadá na první pohled. Je to skvělé, hlavně když jdu třeba na procházku nebo ráno do práce, kdy by se kniha v ruce držela dost nemotorně. Pojďme se teda na jednu audioknihu mrknout a doufám, že se recenze bude líbit, protože se zaměřím nejen na samotný příběh, ale také přímo na zpracování nahrávky.

Kniha do vody recenze

Nechte se vtáhnout do víru nečekaných událostí, zvratů a poznejte, jak nebezpečné vody v městečku Beckford jsou… Ponořte se Do vody ! Na tuto knihu jsem se já osobně moc a moc těšila, jelikož autorčina předchozí kniha – Dívka ve vlaku se stala mou TOP knihou minulého roku. O čem je kniha Do vody ? Vyhýbejte se tichým vodám, nikdy nevíte, co se skrývá pod hladinou… Na dně řeky se najde tělo svobodné matky – a zrovna na místě, kde bylo toho léta objevena mrtvola mladého děvčete. V historii malého městečka Beckford to sice nejsou první ženy, jejichž osud se na onom místě uzavřel, jsou to však právě ony dvě, jejichž smrt rozčeří.

Paula Hawkins - Do vody 13. Beckfor je nejen cílem vycházek místních obyvatel, centrem letního dovádění dětí a tajných schůzek teenagerů, ale i němým svědkem smrti několika žen, jejichž životy vyhasly v chladném objetí vodní náruče. Městečko Beckford skrývá děsivá tajemství. Ta nejhorší se však nacházejí na samém dně tůně Tonoucích, kde v temných hlubinách ukončila svůj život nejedna žena. Zatímco první kniha obsahovala v podstatě komorní příběh několika málo lidí, Do vody je postavami zdánlivě přesycené cosi.

Doporučuji k četbě Do vody takový ten čas, kdy nevíš, do čeho píchnout a nechceš číst příběh, na který se těšíš dlouhou dobu, protože by sis ho svou náladou mohla pokazit. Na to je tato kniha ideální, to jí zase připisuji k plusu. Hned z úvodu považujeme za nutné upozornit, že tato recenze vznikla na základě poslechu první prodejní verze audioknihy Do vody , která byla uvolněna pro digitální distribuci Audiolibrix. Bezesporu jsou knihy P. Zpočátku mi chvíli trvalo, než jsem se zorientovala v postavách (systém, že v každé kapitole je vypravěčem určitá postava příběhu), jinak celkem čtivé, ale ani zápletka, ani jazykové pojetí mě ničím neoslnilo.

Veškeré informace o produktu. Hodnocení a recenze Do vody od ostatních uživatelů. Nakupujte Detektivky online. V beckfordské tůni kdysi topili čarodějnice. Pak toto místo začalo přitahovat sebevražedkyně a také ty, kteří se potřebovali zbavit potížistek.

Kniha do vody recenze

Proč zemřela Katie a po ní i Danielle? Pravda se skládá z mnoha střípků, svědectví různých osob. Teprve po jejich sestavení do celku tůně Tonoucích vydá své tajemství.

O totéž se pokusila i ve svém druhém románu – Do vody nezapře její rukopis. Do vody není žádné oddychové čtivo, neustále musíte dávat pozor, kdo je kdo. Mrzí mě velké množství negativních ohlasů, které si dle mého kniha nezaslouží. Knihu som si zobrala na výlet do Amsterdamu (názov Do vody sa k amsterdamským kanálom úplne hodí).

Postupne som začala chápať autorkin zámer a keď som sa zorientovala, kto je kto a kam kniha asi smeruje, začala som si ju celkom užívať. Rozumiem ale rozčarovaniu tých, pre ktorých bola nezáživná. Já jsem teda z Dívky ve vlaku moc nadšená nebyla a Do vody má hodně rozporuplných hodnocení, ale zvědavost mi nedá a stejně si ji budu muset přečíst. Ale asi si ji nebudu kupovat, spíš si ji půjčím nebo seženu až bude v nějaké akci, třeba jako e- kniha.

To dodalo příběhu trochu dramatičnosti a konečně jsem se i já ponořila do stránek. Abych nebyla tak nekompromisní, musím vyzdvihnout nádherně vyvedenou obálku. Ta mě uchvátila hne kdy kniha vyšla. V džungli - kniha do vody je perfektní hračka do vany pro nejmenší, když knížku namočíte, obrázky, které byly do té doby bílé se najednou stanou barevnými, což dítě naprosto fascinuje a baví ho opakovaně knihu používat.

Kniha do vody recenze

Wapky v této kategorii jsou poháněny elektřinou a vyznačují se nízkou hmotností a snadnou manipulací.