úterý 16. května 2017

Fiat tipo kombi recenze

V sedan jsem kupoval protože moje předchozí auto (Škoda Octavia i liftback) vyžadovalo stále více a stále nákladnějších oprav. A protože ojetá Octavie III 1. TSI stála zhuba tolik, co nový Fiat , koupil jsem nové auto. Po roce provozu a najetých 20.


Bral jsem zákla se základním motorem, protože na 1. V Je to sice foukátko vs atmosféra, ale když se člověk podívá na ekselerejšn videa, vychází to cca stejně nebo možná i trochu líp pro Tipo.

T-Jet prostě Dacia nemá odpověď. Tehdy nahradilo model Bravo. Na vybraných trzích mimo Evropu se sedan prodává jako Dodge Neon. Tentokrát jde o vůz, který dostane tři karosářské verze. Jako první se k zákazníkům vydává sedan navazující na model Linea, následovat bude i hatchback a kombi.


My jsme jej nejprve testovali v přímo v Itálii, poté jsme se. Zjistilo se ze byla ohla tyc na plyn tak ju narovnal a vytahli zme s toho 155. Bohuzel to cely zhnilo tak zme s tim tahali drevo z lesa a tech 8kg tam bylo.


A teď se naše cesty opět setkaly, na našich silnicích poprvé vyzkouším tipo ve verzi kombi (a současně hatchback – to kvůli benzinovému turbomotoru).

Naprosto záměrně jsem nečetl inkriminovaný článek o sedanu, ani italské jízdní dojmy Tomáše Dusila , k nimž jsem se nedostal shodou okolností ani na podzim. Konkurence v nižší střední třídě je neúprosná. Ne kvůli špatné elektroinstalaci, jež majitelům přinášela menší i fatální problémy, ale kvůli něčemu jinému. Koncem osmdesátých let to bylo auto, které dobře vypadalo, bylo náramně prostorné a skvěle jezdilo.


Nové tipo , které navazuje na dávno. A právě poslední jmenované jsme vyzkoušeli v rámci klasického týdenního testu. Vzhled Všechny tři karosářské varianty mají stejný předek, od B-sloupku dozadu se ale už logicky odlišují. To je približne toľko, koľko pýta Hyundai za podobne vybavený i3 tiež s karosériou kombi.


A práve tieto autá sú si veľkostne a zameraním veľmi blízko. K dispozici jsou motory benzínové a naftové. Převodovka je nabízena Manuální a Automatická. Pohon může být pouze přední.


Nejúspornějším motorem je 1. Nejvyšší výkon poskytuje jednotka 1. Hodnoty průměrného kombíku jsou pak 4. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do. Nástupce někdejší liney má své slabiny, pokud se však do něj zamilujete, přimhouříte nad nimi oko a budete je omlouvat tím, že jsou součástí charakteru auta. Dalsi recenze ve Svete motoru v predminulem cisle.


Mozno dodatecne objednat na jejich webu.

Tipo Kombi patří s délkou 4. Nyni ho pouzivaji jako Etalon pro podobne konkurenty. Stale cekam na test T jeta. Obrázky jsou pouze ilustrativní.


Aktuální nabídku barev a materiálů a další informace si ověřte u autorizovaného prodejce Fiat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky