pátek 8. února 2019

Poporodní vlozky dm

Více informací Podmínky doručení. Platí pro nákupy zákazníků zaregistrovaných a současně přihlášených v online shopu dm. Protože jsem byla prvorodička a nevěděla jsem, jaké poporodní vložky ani kalhotky si koupit, nezbývalo mi nic jiného než – buď zajít do lékárny a koupit si vložky a kalhotky, které mi nabídnou nebo si na internetu přečíst zkušenosti maminek, které už si tyto dvě věci kupovaly.


Poporodní vložky patří mezi základní výbavu maminek do porodnice. Jejich vzhled a množství se postupem šestinedělí mění. První dny je jejich množství zvýšené, proto jsou potřeba velmi savé a přitom prodyšné poporodní vložky.


Nabízíme praktické balíčky do porodnice, které obsahují jak prsní a poporodní vložky tak fixační kalhotky MoliPants, které jsou rozděleny podle velikosti na střední a velké. Ahoj holky, je to takové divné, ale raději se zeptám. V březnu rodím a už si tak dávám do kupy věci, kdyby náhodou. V těhotenské průkazce se doporučuje mít s sebou pro rodičku jednorázové kalhotky a balení vložek bez křidýlek a lepicích pásků. Rodím poprvé, takže se přiznám, že v tomhle trochu tápu.


K těm kalhotkám-ty jsem koupila, bylo jich 5ks v balení. Já kupovala poporodní vložky ve zdravotnických potřebách, značku nevím, ale byly v pohodě. Pořídila jsem tam i síťované kalhotky, takové trenkové s nohavičkama a byla to dobrá volba, dobře větraly i držely. Vložky do podrsenky jsem měla z DM , čapla jsem tam nějakou akci na mateřské věci, takže jsem pořídila i. Vlozky do podprsenku jsou super DM Bella. Stoji par korun a jsou mekke a poddajne.


Kalhotky sitove inkontinencni. Navic jsou vhodne i po pripadnem cisari. Ahojky,tak já ty jednorázové kalhotky z DM měla a vložka mi držela dobře.


Prsni vlozky jsem, priznam se, nepouzivala temer vubec, nejak nebylo proc (a to kojim porad a 10mesicu), nejaka ta kapicka na triku me nikdy nerozhodila (doma samozrejme), ven jsem proste nejaky koupila a pouzila, nejak jsem neresila, jaky to jsou #128578;. Někdo opravdu krvácí tak, že musí jich mít víc za sebou, protože prostě to teče všude. Jednorázové kalhotky jsou vyloženě praktická záležitost.


Skoro vždycky jsem je měla špinavé a měnila si je. Látkové prsní vložky, BREBERKY. Vážení zákazníci z důvodů nouzového stavu je většina obchodů v ČR zavřena a tudíž i výdejní pobočky Zásilkovny - zkontrolujte si tedy prosím před objednáním, zda je Vaše pobočka v provozu.


Chicco poporodní kalhotky jednorázové 4ks. Speciální jednorázové kalhotky po porodu. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah.


Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Testovací sada prsních vložek 5ks. Tip: Skvělý dárek pro kamarádku - maminku (i budoucí), v které probudí lásku k látce.


Balík vám doručíme přímo domů nebo třeba do práce, a to do každé obce a města v ČR. Zvolit si ovšem můžete i doručení do libovolné prodejny dm. Až nebudete moci pít, zkuste cucat cca co minut granulí Actaea racemosa. Do tašky bych opětovně také sbalila „ poporodní homeopatika“ - China CH (zmírňuje únavu způsobenou ztrátou krve, plodové vody) a Staphysagria CH, která se hodí při nástřihu hráze či císařského řezu, obojí užívat dvakrát denně 5. A vše skladem, mrkněte.


Mamma poporodní vložky platné do: 17. Web pro dívky a ženy Chcete si nakoupit hygienické pomůcky? Hledáte informace o možnostech hygieny při menstruaci?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky