pondělí 25. prosince 2017

Ekoefekt 24 diskuze

Prvně,byl jsem s kotlem let spokojen,až mi pře dny po letech začalo těleso kotle téct. Protože jsem na kotli objevil závar,výrobní závadu,kterou jsem asi 10x nafotil a poslal firmě,ozval se mi ,,asitechnik,jakýsi p. Malina,za můj dopis,mě nazval. Ekoefekt vs Benekov Cvs Galmet - Diskuze. Diskuze ke článku: Vytápění uhlím může být ekologické.


Další výsledky z webu forum.

Dal bych se chtel zeptat, zda. Poradí mi prosím někdo s výběrem kotle? Oba jsou to kotle na hnědé uhlí s násypkou. EKOEFEKT , video na TV Nova. Kompletní informace k výběru.


A ještě jedna otázka: když mám pokojový termostat(v obýváku)na noc nastavený na stupňů a teplota v místnosti je stupňů, přesto se kotel v průběhu noci spustí a radiátory začnou hřát. Když se jdu podívat na termostat kolik je na něm teplota, tak tam je třeba. Dobrý den Davide, máme přímo tento kotel (před tím jsme měli také Dakon).


Komín vyvložkovaný nemáme.

Máme také dva sopouchy v jednom komínu - do jednoho je zapojen kotel, do druhého jsou zapojena krbová kamna. Jedinečnost kotle je v malých rozměrech a kompaktní konstrukcí prověřenou více než let. Kotle s válcovým roštem jsou vhodné pro spalování hnědého uhlí zrnitosti ořech 2. Největším přínosem tohoto zařízení je její tepelná pohoda ­ přikládání.


Mám jej doma a vytápím s ním dva nové domy. Ale za takové penize si luxus dostatku tepla lze dovolit. Víte hrozně nerad sedím u. Měl bych dotaz k jednomu veteránu na TP. Zdravím všechny topiče. Mám ekoefekt a trápí mě poměrně velký tah komína v době, kdy kotel odpočívá, prostě si topí bez ventilátoru, projevuje se to větší teplotou, než je nastavená.


V tomto režimu má kotel dlouhé přestávky. Kotel jsem pořídil podle internetových diskuzí a recenzí a určitě se koupě vyplatila. Topím s ním sezony a zatím naprostá spokojenost. Kotel je nutné seřídit na začátku topné sezony podle kvality uhlí a pak už se o nic nestarám. Kotel je na hnědé uhlí a vylučuje emise CO což ale bude vylučovat jakýkoliv kotel.


Rekl mi, ze ma pet let stary kotel ekoefekt. Vám nabízíme již za 76. Letos mám ale problém s výkonem. Vyčistil jsem komín, spalinový ventilátor a komplet celý kotel.

Vyměnil jsem gumové těsnění (podhuštěná duše) na násypce. Krok roštu jsem nastavil na maximum. Univerzální díly na většinu hořáků - hubice, průvlaky, pružiny, držáky průvlaků (mezikusy), bowdeny. Seriál hodin se odehrává v reálném čase jednoho dne. Každá epizoda pokrývá časový úsek jedné hodiny, takže se celý příběh, rozdělený do čtyřiadvaceti dílů, odehraje během jednoho jediného dne.


Sarapis plus GS Merilin Minapent Klimalady. Napište příspěvek do diskuze. Díky za skvělý článek i diskuzi , moc mi pomohla. Poradenství Archiv Dobry den rada bych se zeptala jestli muzu brat dohromady Klimalady a. Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly diskuze.


Především pro ženy v období klimakteria.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky